Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Γειά σας παίδες είμαι ο Φούφης και είμαι η μασκότ του μπλογκ.Το όνομα του μπλογκ το εμπνεύστηκαν από εμένα γιατί εγώ είμαι σπιτόγατος αλλά όπου δω βιβλίο ξαπλώνω επάνω του ή το παίρνω αγκαλιά.Όπου δω ζωγραφιά κάθομαι και την κοιτάζω.Εεεεεε!Ας μην μιλήσουμε καλύτερα για την τέχνη της κουζίνας γιατί όπως βλέπετε δεν είμαι και στύλάκι.Με λίγα λόγια λατρεύω τις τέχνες.Γι'αυτό και είμαι σπιτόγartος γιατί το art σημαίνει τέχνη.Όλοι μου λένε ότι είμαι καλλιεργημένο παιδί και όποια με πάρει θα είναι τυχερή για αυτόν ακριβώς τον λόγο δημιουργήθηκε το μπλογκ πρώτον γιατί κανένα άλλο μπλογκ δεν είναι αντάξιο της εξυπνάδας μου και δεύτερον για γυναικομαγνήτη.Δεχόμαστε μόνο γάτες κάτω τον 7 ετών με απαλή γούνα και για προίκα 30 κονσέρβες κοτόπουλο (άντε και καμιά σαρδέλα)!!!

1 σχόλιο: