Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Γειά σας,δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά σήμερα δεν μιλιέμαι.Λόγος;Απλό.Τα γονικά μου έφτιαξαν τόσο ωραία λουλουδάκια και εμένα δεν μου έδωσαν τίποτα.Ούτε ένα κολιέ δεν μου έφτιαξαν που λέει ο λόγος(δεν μου αρέσει να το λέω κολάρο).Σιγά ρε παιδιά.Πάρτε ένα μονόχρωμο και βάλτε ένα λουλούδι.(που να ζητούσα και πουλοβεράκι που ήθελα στην αρχή).Η μαμά βέβαια λέει ότι είμαι γατούλης και οι γατούληδες δεν κάνει να φοράνε ρούχα σαν εκείνη γιατί εμείς έχουμε ωραίο γουνί ενώ οι άνθρωποι δεν έχουν(εγώ όμως θα την κατάφερνα).
Ωχχχχχχ!!!!!Με πήραν τα ζουμιά.Δεν μπορώ να μην στεναχωριέμαι όσο σκεύτομαι ότι όλοι θα φοράνε λουλουδάκια εκτός από εμένα.Δεν είναι δίκαιο.Καταλάβατε;Μπορεί να είμαι αγόρι αλλά όπως και να'χει ένα λουλούδι θα ανανέωνε το στυλ μου.Δεν θέλουνε να είμαι ωραίος.Δεν θέλουνε να αποτελώ γυναικομαγνήτη.Θέλουνε να είμαι λυπημένος!(Κοιτάξτε την φάτσα κάτω)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου